sluta jobba allihopa!

jättemånga jag känner jobbar idag... =( THATS SUX!


det är helt sjukt att jag hamnade på facebook... jag som verkligen inte gillar sidan ens. Har liksom alltid hatat sådant som lunar och sådant (dock ska vi inte snacka om Helgon, men där har jag varit i typ 6-7 år nu? och den gillar jag verkligen!)
men liksom Facebook?
Oj va man kan dras in i saker ... ^^

Just nu sitter jag mest och lyssnar på kass musik. Ställer mig två frågor då.
- Varför lyssnar jag på kass musik?
och
- Varför visas inte "Ricki Lake" längre?

Väääldigt viktiga frågor!

Och vart håller Janne hus?
han skulle jobba på lantstället.... men hela dagen?
Nåja... kvällen är ung när man är ung. han hör väl av sig senare..
Sova kan man göra en annan gång =)

Själv är jag ju dösugen på att gå till kylskåpet och krubba lite blomkål&brocolli á la gratäng... mums och fest i min mun och mage och jag vill vara med =)
Gottis. Mamma textil lagar gottis mat =)

Nåja... fick höra att de nog kommit hem från Norrland i antingen fredags eller tordags, lite besviken på att ingen hört av sig... skulle t ex kunna tjöta i tele med Fredde innan han ska tillbaka till barcelona... men men... jaja...
Nåja.... =S

jajja... tjing pling... glad lördag till er... jag ska inte gnälla för jag har tjötat på msn med massa trevliga kompisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0