Gör något roligt med mig!

Johotjohoo i rutan, igen.
Jag cyklade till lägenheten... dock ingen lasagne... men Bundy och Oprah blev det... jajamänsan....
sen blev jag typ dösne för jag kom på hur mycket hellre jag ville sitta ute i solen än att sitta inne och ha en lektion, så då va jag sur hela vägen tillbaka cyklandes till skolan, vilket resulterade att jag typ störde mig på allt folk, de va helt enkelt väldigt mycket ivägen för mig.
Men sen gick tyskan bra... och nu ska jag ut och sitta i solen hela eftermiddagen =)
Jag har massa ny energi nu , typ jag vill hitta på något. Rastlös men glad ändå.
typ åka till havet, bada, eller typ gå i någon skog eller ja något... tänk dock va roligt allt i livet istället vore om man typ hade massa massa massa pengar! tjoho.
Jo så har jag ont i min ena öronsnibb, liksom ett gammalt hål som stelnat med var och sådär och nu när jag trycker på de så gör det ont i huvudet. Helt sjukt, ändå kan man ju inte sluta trycka.
Ha ha ha va vettiga saker jag skriver om.... bla bla blaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0