Nellys konfirmation

Idag har varit en riktigt mysig och bra dag!
Åkte ner till skåne, med mange, mia och elias. Och klockan 2 så var vi i kyrkan, i Finja, och var med på Nellys konfirmation.
Och det var en fin konfirmation.
Eias och jag gick fram och tog nattvarden sen =) Coolingen, endast fyra år, och fick göra det =)

Efter kyrkan åkte vi hem en snabb sväng till mig så jag fick vattnat mina blommor och hämta post.
Sen åkte vi hem till Nelly, och hela släkten var där.
Och så va det en jättegod buffe! Typ rökt lax, kalkon, kyckling, olika potatissallader och pastasallader och ja, massa av allt.  Och vin, ciders, öl och gottisdricka!
Caroline är jätteduktig på att göra massa goda sådana rätter =)

Ja, och så umgicks vi alla och sådär. Var roligt att träffa alla =)
Spelade lite ps2 spel och sådär också =)

Blev rätt sent, vi drog sen... Åkte vid halv nio tiden ikväll.
Lämnade mors dags presenten till mamma som hon får öppna imorgon =)

Så det har varit en jättemysig dag =)
Nu sitter jag i soffan, kollar på "American pie 2" som visas på trean...
Tråkigt att vara ensam ikväll bara!!!
Saknar min darling =)

Nåja,,, natti natti till er i cyperspace!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0