done

Precis skrivit klart provet nu =) Shiiiit va pennan glöd, *skrivskriv*, det va om ledarskap jag hade provet på. Kan fan aldrig komma på svaret på likheter mellan män och kvinnors ledarskap, så mycket logiskare med olikheterna.
Nåja, jag svarade på alla frågorna, utom en, den hade jag lätt noll koll på.
Dock satt jag längst fram, bredvid denna jävla overheaden som var igång, och jag blev så jäkla varm, plus att jag satt med min fina rosa mössa, och så militärtröja... så nu är mitt ansikte supervarmt...
Nåja, känns skönt detta prov är avklarat, nu väntar dock den här jäkla fältstudien i hela 20 min som jag har noll fantasi till...

Ska väl bege mig mot lägenheten, fixa mat kanske? Ikväll är det Desperate Housewife och SOS Familj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0