hjälp sökes

Fatta noll fantasi man kan ha ibland eller. Har nyss haft pedagogiskt ledarskaps träff i två timmar. Och idag har vi gått igenom kommunikation. Och satt och disskutterade (kan aldrig stava det ordet som ni vet) och sen kollade vi på en video på 30 min.
Nästa vecka är det dock dags för 20 min egen fältstudie. Vi får alltså själv bestämma vad vi ska snacka om, och även göra en uppgift som vi i grupp ska tillsammans jobba med.
Och det har tydligen varit allt från att; gemensamt bygga ett pepparkakshus till att lära basic spanska, och vissa har lärt något kortspel så jaha... vad fan ska jag lära och vad ska jag utsätta min grupp för?
Och det beror ju på vad man bestämmer och vilket betyg man satsar på...
FAN att jag har så in i helvetes kass fantasi när man väl får använda den.
Jag är typ hundra miljarder gånger bättre på att använda min fantasi och ideér en festkväll, då kan man ha massa galna roliga ideér, men nu är jag maxat nollställd.
Ge förslag, alla är verkligen välkommna , jag är i extremt behov av förslag!!!!!!!

Annars, jo det är en tråkig onsdag och det betyder att det är inget intressant alls på tv ikväll. Läste metron innan idag, tydligen så är det så att "30% av de som slökollar på tv om dagen är mindre lyckliga än de som inte ägnar så mycket tid framför tvn."
Jaha, men sluta visa bra tvprogram och gör mig lycklig istället då. Säger jag.

Btw; idag har jag jävligt snygg glittrig blå eyeliner ;D
(brukar ha grön, så man måste ju förnyja sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0