plugga,plugga,plugga

Har fixat ihop lite mera i mitt arbete nu... vilket känns bra, men jag är slö i huvudet idag. Fick iaf sovit lite innan i förmiddags, kom upp vid 9 tiden imorse, och intog soffan och sov någon timme. Skönt.
Ikväll ska jag tydligen palla plugga på detta med pedagogiskt ledarkskaps provet imorgon... har dock en hel del timmar på mig annars imorgon så vi får se ang ikväll.
Nu vill jag mest cykla till lägenheten, hoppa in i duschen och inta soffan... Kanske laga mat? Åh stekta ägg. Fan jag har blivit riktigt bra på det =)
Igår åt jag dock vitlökskroketter på kvällen, massa gottis.

Inser ju lätt att jag kommer sova vädigt gott i sängen ikväll, därför dock missa Weeds... vilket jag inte vill, men det går nog inte och lösa på något annat sätt....

Any way, god kväll på alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0