spanska prov

Har nyss skrivit spanskaprov, givetvis satt jag kvar längst även denna gång, och då blir jag bara irriterat stressad, men saken är att detta ämne tycker jag ju väldigt mycket om, så jag vill inte ha några dumma klumpiga småfel (Logiskt sätt så vill man ju självklart inte det i något ämne, men men...)
Nåja, får hoppas det gick bra, hade lite krångligt med hur man nu vänder verbet när det ska bli perfekt, jag kan det men blandar ihop det som en jävla kakmix.

Nåja, igår var det tisdag, och jag pluggade en del, men även satt jag och tittade på Desperate Housewifes såklart, och alltså fan jag skämms att jag snackade så mycket skit om det programmet ibörjan, det är verkligen riktigt bra och givetvis är jag helt hooked up på det ^^
Ja, och så blir jag mera och mera fast i One tree Hill oxå =)

Nää, nu blev hela datasalen här inne full av folk så nu vill jag inte skriva mera... hallå privatliv liksom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0