tvbög

Åh, har nyss skrivit biologiprovet. Ibland får man ju bara pinsam hjärnsläpp! "Vad är en art?" Öhhhhh!!!! Men sen skrev jag iaf ihop något... och sen fick vi frågan när Linné levde. Och den ekade "ALLMÄNBILDNING" i mitt huvud men det var snarare allt som ekade just då också. Hur fan kan jag helt ha glömt det?!
1700 talet?
Faaaan va man kan känna sig mera död i hjärnan än levande ibland...
Nåja... Annars gick väl provet rätt bra, får hoppas det iallafall =)

Ja, i helgen var jag ju kvar i halmstad och mamma kom upp. jag har endast pluggat typ hela helgen... dock hunnit med lite mera...
I fredags var vi galet hooked up på Idol såklart... fan om inte den fula gristrynet kevin åker snart så är det pinsamt... Han är nog fan en av de fulaste människorna jag någonsin sett.
Och Anna är givetvis underbart bra fortfarande.
Och i lördags så fixade mamma skaldjurspaj som var riktigt gottis, och sen tittade på på Stjärnor på is förståss.
Fan va bra dom är!! Jag är helt hooked up på det programmet också.
Tänk att på så kort tid lärt sig att åka så bra! Kanske till och med jag skulle kanske ha en chans... =)
Ah, jag är helt fast i detta program.
Lite synd Kicken åkte dock förra veckan... men ja, så är ju spelets regler.
Nu är det absolut Marcus Fagervald som ska ta hem det, han är sjukt bra! Synd han ramlade efter snurret, men han va ju upp ganska snabbt igen!!

Igår ägnade jag hela dagen åt att plugga, och innan mamma begav sig till Skåneland så käkade vi kokt kyckling, potatis, och currysås. Det är fan det godaste som finns.
Och senare på kvällen satt jag ju fastklistrad vid tvn när det var dags för Ensam mamma söker.
Faaaaan, det är så jävla mysigt det programmet!
Jag vill också ha myskärlek och vara lycklig!
Och jag vet att jag sagt det förr, men jag kan inte låta bli, hur sjuuuukt vackra är ju inte Annete och Johanna?!
Och det kommer att bli Richard för Anette, det är redan självklart... Men Johanna blir det han, som jag nu glömt namnet på...
Och Nina... ja, vem vet, vem bryr sig?
Hehe.. nää fan va elak jag lät nu.

Btw så är jag mera hooked up på linda rosings blogg än carolina gynnings.... fast å andra sidan är gynning maxat skönare människa.
Fan, hon vinner mitt hjärta, denna härliga brutta!

Näää nu ska jag dra mig ut i kylan o handla o sen inta soffan... ska ha spanska i eftermiddag o skriva min labrapport på biet, eller gör jag det imorgon bitti innan biologin. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0