verkligen hårt jobb då va

Satt imorse och tänkte på detta med bloggande. Egentligen är det sjukt meningslöst, men det är så jäkla roligt! Att läsa andras bloggar och att själv bara sitta och skriva "av sig". Och jag skriver ofta bara på, om allt möjligt, typ noll censur alltså. Logiskt sätt skulle man kunna skriva typ "dagbok", men hallå vi 80talister viker ju ut hela våra liv i bloggar! Haha, citerar artiklen i metro ang oss 80talister... ha ha...

Nåja.. och så nu har det ju varit blogg-adwards! Och då nu, typ förra veckan så satt jag på morgonen i soffan och lyssnade/tittade på Vakna med the voice, där Josefin Grafoord kläcker ut sig " Ja, men jag hoppas verkligen Carolina Gynning vinner, hon arbetar verkligen riktigt hårt med sin blogg alltså!" Och då blev jag liksom helt paff... liksom egentligen, hur fan, kan man arbeta riktigt hårt med en blogg???
Alltså seriöst?!
Visst visst, sanningen är ju uppenbart att det nu funkar så, eftersom det verkligen har bildats till och med en award för det.

Nåja. Idag på biologin har vi suttit och kollat i lupper och artbestämt en massa mossor, och kollat på sporror på ormbuskar. Intressant, det är helt sjukt hur mycket mossor det faktiskt finns, visst man visste sen innan att det finns några, men knappt så många!

Haha... är inne på aftonbladet.se och läser att det var 10 år sen "fucking åmål" kom ut =)
Jahajaaa,,, där ser man =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0