detta med att vänta, I hate it

Åhhh.. igår hade vi spanska prov =) Va rätt mycket på provet, så jag satt där i cirka två timmar... Och idag berättar hon att de är rättande men pga att inte alla gjort det än så får vi andra vänta!!!! Ahhh, jag är ju nyfiken nuuuu!
Nåja, jag vet iaf att det blev godkänt men jag vill veta nu ändå!

Japp... och ikväll blir det tåg till Hässleholm.
Har fan inte varit hemma på 3 veckor`? Shiiit va tiden går.
Jag ska hoppas att jag får någon tvätttid hemma i helgen. Och så ska jag städa lite.
Köpa en ny dammsugare, ska jag även hinna med..

Igår i Hallands Posten, så fanns där två bildannonser på hundvalpar!!
Åhh.. jag blir ju så superförälskad, till och med att bara jag ser en liten bild. Måste skaffa hund snart, men jag vet att det inte riktigt funkar än... det får bli när jag har fast jobb och ja, massa annat som måste passa.
Jag längtar bara så otroligt mycket efter en liten vovve. Varje dag går jag runt och hälsar på massa hundar, och jag är ju en sån där jobbig person som står kvar och klappar hunden inte en KORT stund, utan en VÄLDIGT lång stund, så ägarna blir nog aningens jättetrötta på mig.

Well, well... då ses vi väl i skåneland i helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0