Helgen

I helgen stannade jag som sagt i Halmstad, kändes skönt att ha lite egen tid eller vad man ska säga... tog det rätt lugnt... i fredags köpte jag nya skor =) svarta Roots, sneakers med varmfodrade fluff (eller vad man nu kallar det), för jag behövde lite nya skor... har några långa stövlar hemma, men jag behövde några som är varma, som passar till både kjol och byxor nu på hösten, så dessa blev bra och snygga =)

I lördags sov jag ut, slöade i soffan, sen var det rätt fint väder, så drog till stan, gick runt och satte mig nere vid Nissan i solskenet. Sen in på , vad jag aldrig kommer kalla det nya namnet för, Hemmakväll, alltså Videomix, och köpte två filmer "heartbreak hotel" och "jakten på lyckan", som jag tittade på i lördags eftermiddag.

Igår kväll låg jag mest och slöade i soffan, kollade givetvis på "ensam mamma söker", är sååå glad att det kommit igång igen =) och sen läste jag några kapitel ur boken jag köpte i torsdags, "så dumt" av Mia Törnblom. Riiiiktigt bra bok, kommer säkert ha läst ut den inom de närmaste dagarna.

Helgen som kommer nu, blir jag också kvar i Halmstad, vi ska fira mormors födelsedag på lördag, och dom gottegrisarna, mamma, mormor, och einar kom hem från grekland i lördags eftermiddag. Så de kommer säkert vara solbrända och jag kommer förbanna mig själv hur korkad jag var som inte åkte med dom.
Tänk att jag faktiskt tänkte att jag skulle proritera skolan före att åka till Santorini.... !!! Guuuud, va vuxet. Och korkat ^^
Typ ingen annan som skulle resonera sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0