Im hooked

Jag är totalt fast.
För ett tag sen, jag vet inte hur länge sen, men så fick jag ett mail av min moster ang detta Geni, och sen kom massa mail därifrån man jag tänkte "spam" och brydde mig inte alls.
Men efter förra lördagens fest, så satt jag och lyssnade på vad det handlade om, och tydligen så var det ang släktträd och man blev helt "hooked" av det sa dom.
Så igår va jag inne och tänkte "shiit, detta va ju coolt... " Det är alltså ett stoooort släktträd, där de går tillbaka till cikra 1500 talet!
Så idag var jag där inne och pysslade, och plöstligt hade en lååång tid gått.
Helt sjukt roligt =)

Jag är hemma, och igår när jag åkte så träffade jag en helt sjukt cool kvinna, hon satt bredvid mig, och vi började prata pga att hon precis trampat fel och fick ha värsta bandaget (som de snälla SJ:arna hade hjälpt henne på med) och sen satt vi och snackade hela resan. Hon va grymt cool, och så förklarade hon att hon va pensiönär, jag trodde typ hon va 40 år eller något.
Och sen skulle hon vidare med ett annat tåg, så snälla jag erbjöd mig att hjälpa henne bära hennes tunga väska tills hon kom på tåget =)
Det är väl roligt när man träffar såna människor man bara faller för direkt.

Så ja jag är hemma alltså, och igår bara hade jag det dölugnt i min soffa, Helt sjuuukt skönt att vara hemma!
Jag vaknade ju givetvis i den också... somnade innan "white chicks" hade slutat igår... Alltså jag älskar den filmen, helt sjukt rolig.

Idag... borde jag dra mig in till duschen... jag tänkte ta mig ut på en runda i stan, och så får vi väl se vad som händer ikväll =)
Jag städade en del igår, dammade och idag ska jag nog hinna med att dammsuga och skura golven.
Men det är lugnt klockan är ju bara ett.

Kraaam till alla sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0