helgen

Hallå hallå i rutan!
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag, rätt lugn och inget party (men det ska ju tas igen nästa helg, som kommer bli sjukt rolig!) Nåja, i fredags slöade jag mest hela dagen, drack någon kopparbergs ute i solen och hade det lugnan. Traggade en del i luren på kvällen, men hade det rätt soft.
I lördags förmiddag kom mamma upp till Halmstad. Vi käkade grillad kyckling och begav oss sen till havet och så kom Einar upp (min mammas man) och vi spenderade alla en trevig eftermiddag nere vid ett vindstilla ställe i solen, med havet jättefint glittrandes =)
Igår kväll satt mest mamam och jag här, kollade lite tv, somnade framför tvn, och ja sen var det söndag. Idag mest pluggat lite, suttit vid datorn, vi väntar på att vädret ska bli lite bättre och sen ska vi iväg till havet, iallafall för en strandpromenad för om inte solen tittar fram är det inte vidare lönt att bara sitta rätt upp och ner liksom.
Ikväll är det äntligen dags för Filip och Fredriks nya program!!!! Blir fett bra säkert, och ikväll ska min älskling Jonas Gardell vara med =) Och Marilyn Manson.
Aningens konstig blandning, men shiiit va jag har längtat tills detta program ska börja =)
Ikväll ska både mamma & jag sitta fastklistrade vid tvn då. Mamma stannar ikväll, för hon ska till doktorn imorgon.

Hoppas ni alla haft en väldigt fin helg! kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0