Im a working progrecy, we fix this my honeybun, Im yours "sockerpingla"

Jag måste till Sweden Rock !!! Fattar ni? Alltså måste måste måste!
Det är liksom pinsamt mindre än två månader till.... det löser sig nog. Men ändå! Vill sitta med denna härliga  biljett i min ägo, i min hand, i min famn nu!!! Nästan så man får mens bara av att tänka på det liksom.

Any way, jag vaknade lagom sent idag, typ 9. Softa med Nyhetsmorgon och slängde in mig själv i duschen, för att sen fixa lite smink & clothes och sen dra iväg till staden. Träffade Annelli o Valle ute i solen och traggade ett tag, och sen gled in på HM och testade en väldans fin tröja (som påminner om en jag köpte för typ ett år sen, med snörning på ryggen, fast just denna har snörning på sidorna istället) men tyvär var även 34 alldeles för lång för min överkropp, jag ska inte ha för korta, men absolut inte för långa heller, så detta med att hitta kläder som är snygga, har jag inget problem med, det är kläderna som har problem med min kropp.... I guess... =S

Begav mig sen mot lägenheten, pluggade en del, fixade lite mat (Han har fått mig att vilja bli bättre på detta och inte krångla, och även om jag i flera år jobbat med mig själv&haft dessa problem så antränger jag mig nu, och detta för mig själv, och för oss. jag är trött på att alltid vara "den där krångliga" angående mat. denna människa älskar jag, under alla år, och detta är så jävla fint, det kan bli så jävla absolut härligt. det är rätt fint att kunna gå ut på restaurang med den man tycker så mycket om. utan ångest...)

Btw, ikväll är det dubbelavsnitt av Desperate Housewifes =)

& så har jag fixat min frilla lite grann idag ^^

Lyssnar på mys-Kalle Baah nu. Det är sommar på G. Lätt alltså!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0