Film-onsdag, men imorgon är det jag+Thåström

Efter hårinpackning, och sminket var på så kilade jag ner till staden. Traggade lite grann med folket, skickade depp/förhoppning(?)-sms och gick sen och köpte en ryggsäck, wow, det har jag lätt inte haft sen typ döööölänge sen , men det blev iaf en Björn Borg, svart ryggsäck.
Sen gick jag inom Videomix Hemmakväll och lånade tre filmer.
Har sett I taket lyser stjärnorna och tårarna bara rann. Se den!
Sen såg jag en ytterligare depptragisk film I skuggan av värmen som jag ju här i denna blogg var helkåt på för några månader sen, när den då gick på bio, för min del blev det inte bio, så det fick bli en dvdfilm instead liksom.
Och så lånade jag en film, värsta gangster filmen , ja 50cent är ju med och nu ska jag göra er förvånade, vet ni vad filmen handlar om?!
En knarkliga och en ex-snut.....
wow hur många gånger har man ju inte sett sådana, konceptet känns äldre än min mormors mormor liksom.
Men, den får en chans ikväll, filmen alltså. och sanningen är ju faktiskt är Fifty är bra skådis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0