teknik sysselsättning

För typ ett år sen... or something, va jag ju torsk på Ginza.se , och nu har jag fått upp ögonen igen efter ett lång tags paus... så ikväll har jag smartshoppat, roligt =)
Beställde;
Ane Bruns Changing of the seasons
American History X (
som jag blir förvånad av varje gång jag går igenom min dvd samling, att jag just inte har än!)
Galenskaparna / Tornado (After shave) Typ hur mycket har jag ju inte skrattat ihjäl mig till just denna/dom?!
Dj Sammys skiva Heaven
och den välkända tröjan Ikväll får 107 svenska gongorré för den är ju så klockren sen filmen för massa herrans år sen!!! Lätt jag ska ha den ^^
Lätt jag är nörd.

Idag köpte jag Silica tabletter inne på hälsoaffären Life, så hoppas jag ska få mitt hår att få bättre kvalite och växa!!!!!!!! (de hjälper ju mot hud&naglar oxå, men tack o lov har jag knappt aldrig haft ngra problem med min hud och faktiskt aldrig brytt mig om kvaliteten på naglarna, jag vill bara färga de snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0