over my shoulder

Hold me now, It´s hard for me to say I´m say I´m sorry I just want you too know. Hold me now

vet ni vad som är jävligt gott? schnitzel, klyftpotatis, brunsås/med champinjoner.
Som blivande kock vet jag att de finns i färdigrätter i frysen vid Kvantum (ICA kallar visa av er det) MUMS
ät o tänk inte på att man kan leva livet o va jättesmal för vi faller alla och då äts ju kolhydrater. Nej jag väger inte runt 42 kilo längre.

Jag har bestämt mig i mitt kaotiska diet/mat psyke att försöka vara "normal" men jag kan aldrig bli det jag har inget förhållande till mat, jag missbrukar mat helt enkelt, jag är missbrukare av mat. jag hetsäter inte längre, jag viker mitt totala matkaosliv ang en så simpel grej som mat i en blogg , heeey jag är ju 2110-talet-det är vi som platser oss i gruppen "vik ut vårat psykiska&fysiska liv"- i media. Kryp gärna in i våra bloggar, smstexter, finns dagböcker ens? Nej men kryp in i våran hjärna, för ni knullar våran hjärna.
Jag önskedrömmer om en värld där mat vore friskt&enkelt, inte detta jobb, - om jag kryper ner i en annan värld finns du där och finns?

Jag är mycket bättre och frisk idag än sen länge, många år sen. Mat är en konstig grej i mitt liv, men inte länge min fiende. Jag är än idag fascinerad.

Jag ska bli en bra kock och duktig.
(If you belive I will still believe)



Mat ska inte vara en fiende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0