de finns de som bryr sig & är underbara

Kärlek är så jäkla underbart och ibland så jävla svårt, fan fan fan.
hatar tårar ner från kinderna, hatar kladd i ögonen - vill bara le och skratta.
att må såhär hjärtskadad är aldrig bra , men liksom det är så absolut inte passande nu heller för nu är den jävla skitjulen här också och då ska man va glad och trivas med sina nära och kära.
är det samma som att ta på sig solbrillor i slutet av december pga att ens tårar bara rinner av kärlekssorg? kan inte sova, försöker, tänker, vänder mig hundra gånger, bryr mig inte om det är morgon eller inte för allt jag vill är att känna kärlek.
utöver det är det bra, jag fick bra betyg nu innan julslutet, faktiskt MVG:s =)

tack o lov för min fina familj, min kära bror fredde o hans söta flickvän som kom o knackade på dörren igår morse o när jag inte visste vem det va så öppnade jag inte, men då låste de upp o sa att vi skulle umgås. och så kramades vi, de hade frallor o värsta frukosten med sig men jag ville bara dricka cola. sen tittade vi "trolltyg i tomteskogen" och sen några timmar spenderade vi i stan för att leta mamma-kläder. Mys.
De är så fina. Och jag älskar dom hjärtligt.

Idag undrade de om jag skulle me till Kristianstad men jag va dum i huvudet o valde ensamheten i soffan istället. Hur kan kärlek påverka en såhär? Hur kan dumma saker folk håller på med förstöra andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0