denna låt på repeat funkar känslomässigt maxat, give it up 4 2pac

http://www.youtube.com/watch?v=IxR4AweLeXE

åh jag älskar verkligen denna låt!


Kan fortfarande
känna sötman
i munnen

hur vi berusade
oss med varandra

våra själar stod
i lågor den sommaren

nu ligger fallfrukten
kvar som ett minne
av förbjuden frukt


Hur mycket miljoner tårar man har så kan musik alltid rädda en samt även göra det värre, men ändå, lirar lite musik i mitt käk när jag är där och pysslar, och sen lite musik i vardagsrummet när jag sitter här vid datan. Vill storstäda men får vänta tills jag får min nya dammsugare, den andra kastade jag ju ut för ett tag sen , så det blir storstädning efter jul för min del.
Har typ bara önskat mig en dammsugare i julklapp och massa musik.
Jag hatar julen.

Ligger här
och kramar
ihjäl en dröm

I en naken
stad
som jag
inte känner
värmen ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0