16dagar

Jag pluggar på, och fick gjort många uppgifter igår kväll, kom i säng vid halv tre i natt, pennan bara glöd och hjärnan var på helvarv. Skönt när det känns så, alltid bättre att ligga aningens före än tvärtom... så nu har jag uppgifter klara som inte ska vara inne från vecka 9. Nästa vecka är det dock lov, då ska jag spendera (inte hela) mycket tid att plugga geografiprovet som dyker upp tisdag i vecka 9.
Men idag har vi haft labbration och jag skrev klart rapporten nu efter lektionen. Så nu ska jag väl mest bege mig ut till stan, eller till lägenheten och inta soffan. Måste checka vad det är på tv ikväll, onsdagar brukar dock vara kassa...

16 dagar kvar nu....

Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0