alla hjärtans dag

Hallå i rutan kära läsare!
Hoppas ni hade en riktig mysig och glad alla hjärtans dag!
Min var verkligen toppen. Stridh och jag kom fram till att vi skulle åka till Köpenhamn, så vid 10.42 hoppas vi på tåget mot Danmark. Vi hade en heldag, gick vid ströget, jättefint väder och allting var bara bra. Besökte två olika pubar och drack lite, men spenderade mest tid inne på Hard Rock Café, där vi satt i baren och hade en supertrevlig bartender. Jag drack longdrinks, fruktdrinkar och öl. Gottis!
Goa och glada åkte vi tillbaka vid 21 tiden, väl framme i Hässleholm gick vi till hemmakväll och hyrde tre filmer, sen hem till Stridh och efter en heldag så fick det bli att gå och zznarka =)
Så min alla hjärtans dag var verkligen fin =)
Köpte en döcool hood inne på New Yorker, för endast 39 kr! Supercool!
Ja, och imorse drog vi väl upp runt 10 tiden, kollade på en av filmerna, som var riktigt jäkla bra och spännande. Framåt eftermiddagen begav jag mig hemåt, och har pluggat lite, städat lite, och latat mig i soffan.
Får väl snart bli dags för sängen nu så jag inte sover bort hela dagen imorgon...

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0