bling bling alltid populärt

Jaaa, oj som det kan gå;
http://www.salongk.se/artiklar/2009/01/09/61219310/index.xml
Oops!

Och nu när jag är fett hooked up på detta med entreprenörskap och verkligen småbrinner lite för att själv någongång kanske starta företag. Så läste jag nyligen om detta, med att blingbling:a sina skor.
Där är ju ett exempel på en entreprenör =)
Och en jävligt simpel idé, men riiiiktigt rolig! Skor är typ alla brudar galen i och så tycker vi om smycken och som alla vet så diamonds are a girls best friend, och så pang så sätter man ihop det och det blev givetvis succé!
Det som jag också tycker är sjukt bra, är att man faktiskt inte behöver köpa dessa accesorer just från hennes företag, utan att man liksom själv ju kan göra det.
Jag menar, hur mycket sånt har man egentligen inte hemma i sina lådor?
Typ små tygrosetter, små sidenband, något gammalt nitarmband, etc, etc... Så det är ju både en kreativ sysselsättning och man får sina skor pimpade OCH förhoppningsvis blir det fint. Och man sparar pengar.
Tjoho!
Här ska pimpas!!!

Men för de som inte har så vidare bra kreavitet som jag (*host host*) och som vill spendera pengar, kan ju alltid checka in www.blingmyboots.com, för det är en absolut en jäkla bra sida =) lite sölig var den dock, men any way.

Kommentarer
Postat av: Kjell & Susanne

Jag håller med om att siten var lite sölig. Men nu har vi hottat upp den med en massa mer bandbredd. Och den finns nu även på svenska. Inga nya produkter än dock, men det kommer. Senare i början av sommaren kommer vi även med produkter som går under vårt arbetsnamn Pimp My Pumps. Så kom gärna tillbaka till vår site.

MVH

// Kjell och Susanne

2009-02-23 @ 14:06:24
URL: http://www.blingmyboots.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0