dirty television

Igår ägnade jag eftermiddagen och kvällen med att göra några inlämningsuppgifter, men mest kolla tv. Vilken jäkla konstig tvkväll! Det visades verkligen bara sex igår på tv. Det är sant.
Det var den här konstiga dokumentären om han som var oskuld och skulle bli av med den med hjälp av typ terapeuter som då verkligen mest verkade som "sugarmoms"... eller snarare prostituerade! Hallå, what´s up med det?!
Och sen bläddrade jag mellan kanalerna, kollade på My name is Earl (som typ var det enda vettiga igår på tvn) och efter det var det Weeds, men sen visade det sig att det var samma avsnitt som förra veckan...
Nu var jag fett uttråkad.
Men jaha, så på MTV visades detta jävla shit program, a shot of love with Tequila, alltså ska inte det programmet egentligen vara något sorts där hon ska finna kärlek? Men vad jag har förstått så har det gått mera än en säsong, och hon har steppat runt i minibikinis och hånglat med alla, och sen valt någon i slutet av programmet och sen direkt redo för nästa säsong?!
Frågar ni mig, så verkar det mest skrika "SL**PA*"  om henne....

Nää, så jag gick och la mig istället, läste bok. Denna bok är bra, "I närheten av solen" heter den.


Läste några kapitel, blev lite halvtrött, låg sen bara och tänkte massa och ville verkligen somna, men kom fram till varför förmodligen jag inte kunde sova, det var för det satans starka kaffet jag håvat i mig, så runt 3 tiden i natt låg jag fortfarande vaken och tänkte massa och var jättepigg.
Somnade till slut iallafall, tänkte att det är bra att jag inte ska vara i skolan fråns ett tiden.
Any way.... vid halv åtta ringde Jörgen och var traggig så då vaknade jag och blev pigg igen.

Nu sitter jag i skolan, om 20min börjar min lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0