gratis träning

Fick ett roligt mail av min kusin =) Låter superroligt! Någon som vill hänga på?

Gratis träning?‏
Från: Louise Johansson ([email protected])
 Medelhög riskDu vet kanske inte vem den här avsändaren är.Markera som säker|Markera som osäker
Skickat:den 8 januari 2009 12:58:33
Till: [email protected]
Hejsan Linnzan! Du, snart (lördag 24 januari) kommer d i Hlm som jag pratade om-gratis träning på tekniskan-fast det är prova på olika danser. Vill du följa med? Det är medborgarskolan som fixar d, varje dans är 30min o där är olika danser att prova på. Visst 30 min räcker ej riktigt för att fatta dansen men totalt sett blir det mycket träning o skoj! Jag testade det för ett halvår sen o tyckte d var roligt med orientalisk dans (magdans), latino och afrikansk dans. De 3 danserna varar i år från kl 14,30 till 16,00. Sen är där bugg, street, show, brasiliansk dans o ngt som kallas zumba (är som latino). Du kanske vill testa andra danser? Där var nästan bara tjejer/kvinnor sist och man kan vara publik om man inte vågar. Jag tänkte maila Nelly o min kompis Camilla oxå o fråga de om de vill följa med.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0