helgen

En ny helg har gått. Lugn, trevlig.
Mamma kom upp, i fredags kväll. Käkade, drack lite vin. Kollade någon film.
I lördags gick vi på stan, shoppade lite. På kvällen kollade vi på "Stjärnor på slottet", som jag nog bölade mig igenom hela. Eftersom det var Gardells dag och så otroligt känslosam!
Alltså han är en otrolig människa!
Jag kan inte förstå de som snackar dåligt om honom...
Och igår var det söndag. Efter frukost, blev det en lång promenad i solen vid havet och sen var Elias hos oss under hela eftermiddagen, kollade lite film och sen kom Mange över och fikade.
Igår kväll efter mamma åkt tillbaka till Skåneland så intog jag bara soffan och kollade tv. Bland annat första delen av åtta på Pamelas program på femman.

Ikväll ska jag nog ta mig iallafall en titt på lipstick jungle. Klockan 9 på trean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0