livets värsta

Ångest. Ångest. Ångest.
Hur dum i huvudet kan jag vara? Jag ska läsa matte!!! Jag kan inte det, och jag hatar det.
Första lektionen är idag... Och jag är redan totalt trött på det. Får bara massa gamla hemska minnen. Det var alltså precis att jag fick ett väldigt svagt G i matte när jag gick i nian. Sen dess har jag totalt undvikt det.
Jag ska iallafall gå på lektionen idag, och ge det en liiiiten chans. Men tyvär funkar jag ju så, att tycker jag inte något är roligt, eller passar mig så ger jag ganska snabbt upp. Jag blir totalt nere och vägrar och hittar hellre på något annat.
Men, idag ska jag fan sitta där i mattesalen och åtminstonde visa för mig själv att saker och ting kanske faktiskt kan förändras.
Men tycker jag det är sjukt tråkigt, så vet jag en annan kurs jag ska ta istället.
Jag vet att detta är ett nederlag isåfall... men va fan. Jag får skämmas lite för mig själv, och inför mina föräldrar som jag typ lovat att äntligen ta itu detta med matte. För det är ett väldigt viktigt ämne att ha. I know. Men fy fan va tråkigt det är!
Alltså, jag kan det verkligen inte. Jag fattar inte det. ALLS. NADA. INTE ETT DUGG.
Fattar ni?

Nåja. Nu har jag babblat ur mig det tråkiga, så nu ska jag surfa vidare.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0