mail från liseberg!!!!

Dagen blev plötsligt jäävligt bra! Just nu har jag först en 15min rast från Entreprenörskap, som verkligen är hur intressant som helst! Verkligen roligt att jag valde denna kurs!
Och så loggade jag in, och hittade ett mail från Liseberg!

Hej Linn!

Vi har med glädje tagit emot din önskan om att arbeta hos oss under sommarsäsongen 2009. Vi har valt ut ett antal intressanta sökande som kallas till en gruppintervju på personalavdelningen och du är en av dem.

I samband med intervjun, som tar ca två och en halv timme, får du bl a information om Liseberg och om de tjänster som finns.

Kom ihåg att ta med kopior på dina betyg/intyg samt namn och telefonnummer till en referensperson om du inte lämnat det i din ansökan.
Vi ber dig även att ta med en sak som påminner om ett Lisebergsminne. Under intervju kommer du att få berätta om detta minne.


Du är välkommen till oss 2009-02-03 klockan 09:00.




Med vänliga hälsningar

Liseberg AB
Personalavdelningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0