Melrose place är äntligen tillbaka!!

Har maxat glömt att berätta!!!
Igår så märkte jag att de börjat visa MELROSE PLACE igen!!! Ni vet hur lääääääääänge jag har väntat på detta va?! Oh, jag missade aldrig ett avsnitt av det när det gick "förr i tiden"...!!!
Blev sjukt glad! Jag vet att många säkert tycker att den är värsta B, men jag är fast i den.
GLÄDJE GJÄDJE GJÄDJE!!!
*hoppar upp och ner på min stol* weeeeeeeeiiiiii !!
Och igår visade de de två allra första avsnitten, och idag det tredje (dock råkade jag missa det idag. Väldigt korkat av mig)

Och så är det tydligen så att de visar tre avsnitt av Weeds även denna natt... med start om 7 min så nu ska jag bara springa och slå en drill, sen fixa te och sen inta soffan.

Natti Natti y´all out there!

 Världens bästa tvprogram... typ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0