its all about my future

Fan va det knasar i skallen när man har pengadåligt... Man blir ju helt off och förvirrad.
Vad det är som har hänt är helt enkelt att jag skickade in min ansökan till CSN och sen fick jag brev tillbaka, där de skrev att visa uppgifter skulle kompleteras, och jag fattade inte riktigt varför, för CSN har jag haft i 3 terminer coh det har då inte varit något knas. Men iallafall, jag tog och begav mig till bibblan och återigen kopierade alla mina betyg (till och med slutbetyg sen 9an, vilket jag inte tror de lägger mycket energi i) och skickade iväg, igen.
Grejen är den, att många lugnar mig i detta, att det kanske bara var något de ville "extra-checka" och därför skickade de, men att det förmodligen inte är något att oroa mig för.
Men just den meningen, den lilla textrad där det stod "skicka in uppgifterna innan den 6 augusti annars finns risken att du inte får något CSN" (eller ja, något liknande var det formulerat) just den meningen är ordentligt jobbig.
Eftersom jag inte har jobb, eller någon annan inkomst, och nu vill börja denna utbildning och var riktigt glad för att komma igång med den och att jag kom in på den, gör ju givetvis det förvirrande om jag nu skulle få avslag.
Det handlar om 1 år till att plugga, och nu en praktiskt utbildning så jag sen bara kan steppa ut i yrkesvärlden!!!
Vilket jag längtar efter. Att ha jobb, egen inkomst och ja, superbra är det.
Så jag ber till högre makter att detta inte ska bli något problem.

Därför är jag aningens knas och off, för hela grejen& även nu med att ha dåligt med cash. Ingen känsla jag är van vid så fan det känns knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0