looong weekend?

Oj, min blogg börjar typ mögla. Så jäkla länge sen va det jag yttrade text här.
Jag ska dock berätta varför.
I måndags begav jag mig med brumbrum-tåget till Kristianstad till pappa, och Monica och Tomas (Pappas sambo och hennes 18åriga son)
Så när jag kom dit så softa pappa& jag lite och drog sen till festivalen och hade skitkul & såg band och gick på staden på kvällen och sen framåt elva tiden på kvällen tillbaka till huset.
I tisdags vart det IKEA & allmän rundtur i skåneland.
I onsdags åkte vi till Kivik&Torekov och jag badade för första gången i havet detta år!!!
I torsdags åkte vi till Elgiganten först, och pappa köpte en ny mobil till mig & nytt nummer (pga inga idioter ska ha med mig att göra längre. jag har haft samma nr i cirka 6-7 år) Nu har jag en jättefin sony ericsson som är rätt maxat hypad)  och sen begav vi oss till Hästveda Marknad och sen lämnade pappa mig i HLM framåt eftermiddagen & en timme senare hämtade mamma textil mig & vi drog till Helsingborg och Sofiero Slott och såg Tomas Ledin.
Den natten sov jag på Lilltorpet & vaknade av att mamma textil hade fixat frukost, och sen lirade vi massa Michael Jackson musik och sen in till HLM, och mamma lämnade mig hemma hos mig & framåt kvällen drog jag och Lalle till Finja, hem till Görans hus och hade en hel trevlig kväll&natt och i lördags blev det förmiddags-buss tillbaka till Hässleholm.

Igår köpte jag 3 nya filmer för en hundring. Riktgt bra!!!

Thåström lirar i mina öron & jag saknar min underbara kärlek som sussar kudden nu, så mycket du betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0