inte läge för sossedialog med en moderat 2 dagar innan sweden rock. tips

Blev förbannad, noll respekt, noll förståelse. Åter igen politiska åsikter. Jag hatar sossesvin, men dessa människor tycker jag om ändå. Åh jag kan inte ge mig, höger är det enda rätta. Hamnade också i en dialog ang något som inte ska tas upp här men som jag också blev sne för. Öppna ögonen.
Alla som känner mig väl & att medvetna om mina "aggressioner" är ju även förtåliga med att jag blev sne ikväll och smällde min fot in i en dörr och nu har en fot jag inte kan gå på (vrickad). Och sweden rock på¨riktigthet om mindre än 2 dagar.
Och jag har så jääääääääääääääääääävla ont i min fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0