angående skor

Är i behov av typ "vårskor" eller "sommarskor" , så jag steppade idag runt i Halmstad city (gjorde det samma i GBG i fredags) och tänkte leta.
Men grejen är verkligen den att jag är så dålig på skor, jag kommer aldrig kunna bli denna brud med hundramiljonertretusenartonhundrasextiosju par skor.
Jag har en enkel önskan på skor:
* De ska passa säsongen
* De ska se rätt nice ut
* De SKA vara bekvämma.

Alltså jag är ingen Carrie Bradshaw.... *skäms i min skamvrå* =) =) =)
Nåja!

Any way; idag har det planerats angående helgen!
Vill ni se & träffa mig... kolla in Kingan i HLM på fredag =) (säkerligen Qbar senare....)

Lovely att planera inför helgen en måndag... eller konstigt? Eller bara LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0