Är detta då den "riktiga"?

Lördag idag... rätt lugn dag, steppade upp runt 9 tiden, käka frukost med mamma och blev sen några timmar pluggande och sedan en runda till stan, väl tillbaka vid lägenheten igen så fixade vi god kyckling och har nyss käkat klart och jag har intagit soffan och tvn för det blir nog det som gäller ikväll =)
Imorgon blir det att plugga på förmiddagen, och sen kommer hela family på middag.
Väldans lugn helg, men känns skönt.
Måste ju samla krafter någon gång.... =)

Ikväll blir det väl då den här Melodifestivalen som jag dock missat en del gånger av, eftersom jag helt enkelt stör mig på att det ska vara massa delfinaler och sen en andra chans, det var fan så mycket bättre när det var en gång och det var liksom på den tiden som just detta var roligt att titta på.
Men ikväll ska jag absolut kolla.
Gillar Carolina Af Ugglas som person/konstnär men vet i sjutton vad jag tycker om henne som en sjungandes artist. (Dock gillar jag denna med Tommy Nilsson, det är en bra duet och låt!)
Ikväll gillar jag dessa;
Molly Sandén, Sarah Down Finer, Heat, och Alcazar.... bara någon av dom vinner så är det lugnt.
Riktig schlager är banne mig glitter&glamour... =) Lena Ph, Carola, Björn Skifs.... you get what I´m talking about!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0