earth hour 28de mars

Har tokskickat sms och bidragit till att göra en cool grej på denna värld... Earth Hour den 28 mars , stäng av ljus/energi en timme. Detta börjar klockan 20.30 (svensk tid) och detta är första året sverige är med i rörelsen, så gör nu detta!

Utöver det, så sitter jag och drar alla jävlahelvetes svordomar som finns, just pga att det är etthelvetesjävlaskit SNÖVÄDER utomhus...
gråter floder. Fan, jag ville verkligen ha våren här nu, och jag hade så maxat vårkänslor.

Jag har alltid sagt att jag endast hatar blåst. Men när jag börjar få vårkänslor ute och det sen faller ner en jävla massa snö så blir jag bara såååååååå irriterad och sne. Och det är ingen glad Linn då. (För att tala om mig själv i tredje person, vilket bara är så maxat fjöntigt) Alltså jag är påverkad av vädret att det ibland kan påverka hela min dag.

Nåja, blir ingen väntan i Götet, utan jag drar 20.02 och är framme 21.17 och då brumbrumspårvagn till brorsan&kajsa. Tidig morgon imorrn dock... typ ska vara på liseberg kl 10.00...

Basshaunter gör mig alltid glad??????? http://www.youtube.com/watch?v=i0LVjvdU3ws
Han kommer ju härifrån... halmstad... ha ha glömmer aldrig när daniel berättade om när han träffade honom, att han var ett jävla sluskigt äckel och trodde att han skulle få alla babes... ha ha... tur han gör glad musik iaf!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0