Gossip is in the house- darlings!

Alltså jag har ju följt denna brud sen Big Brother och hon är ju en fin pingla, men fan det har gått överstyr nästan, nu visas ju just Big Brother på repris på kvällarna på tv400 som jag tittar på varje kväll, och var hon ju lite mystös, lite inte-rädd-för-att-vara-osminkad och ja, you get the point, och sen nu i Den Rätte För Rosing så kan hon ju aldrig steppa runt utan smink & tuttefräs.
Dont get me wrong, jag gillar det. Blond, vissa lite tuttisar & kortkort, (Jag borde veta....) men va fan? Ibland sitter man fan där i bara myskläder och smink in the whole face (läppglans där ögonskuggan ska vara & tvärtom) men Linda Rosing är alltid maxat.  Så jäkla ologiskt.

Och Bobby. I love him. Hörde ni när han sa "fototjeeenissk" när det heter "fotogenisk"?

Krubbade nudlar idag, jag som undviker kolhydrater.. Aj aj aj,

Vill se Marley and me på bio oxå... så kanske någon som vill med på den då?

Lindas svar ikväll på Bobbys fråga ; Vad är äkta på dig?
- i ansiktet? -näsan
- på kroppen? - allt utom brösten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0