Grannfejd, close up

Okey, detta är inte första gången, men så många gånger denna psykochick väcker mig mitt i natten så jag inte kan somna om, så har det blivit så att vi utan att tydligen kommit fram till det, startat någonsorts omogen tävling.
Såhär går det till (förutom att hon väcker mig på nätterna... 1-0 till henne?)

* Hon spelar jättehögt techno/RN&B/trance musik (vilket jag faktiskt inte har emot, men det finns denna grejen bakom det hela...)
därför så spelar jag massa schlager-klassiker

och så börjar hon skruva upp och sen jag & såhär funkar det.
Fan, bruden är 25 bast, hade hon inte åkt in och ut från psyket (som dock är sant  så hade det ju varit jättekul att bo bara en trappa ifrån henne och sitta där och tragga och pimpa vin och ha den fint.
Det är liksom sjukt, för här detta hus finns tre lägenheter i, och de där nere är värsta mysfina så...

Fan, måste ta ut Carola skivan... nu blir det After Dark. Jättehögt.
Jag säger som S: "Det va du som började" (dock var det så jävla barnsligt då därför tar jag mig rättigheterna att visa detta fjönteri i ett nytt fjönteri.



(Och ni alla vet ju vem S är...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0