No answer

Jag vet inte, jag är social av mig, men jag fattar helt enkelt inte hur man skaffar nya vänner, jag är i skolan och snackar med några, några i mina klasser och några som jag vet sen innan på skolan, jag vet bara inte hur fan man gör för att släppa in någon mera, hur fan börjar man umgås? Jag väljer på ett sätt ensamheten själv, jag beger mig hem efter dagarna i skolan och sätter mig i soffan, kollar tv eller pluggar. Jag vet inte, detta stör mig på ett sätt för jag vill liksom bara stå här med öppna armar till dessa friska, vettiga människor, inte många av de destruktiva människorna jag känt i så många år, och som man spenderat så mycket tid med. Jag är inte själv destruktiv och jag är en positiv människa. Skrämmer det mig, med "vanliga" människor som är höga på livet istället för annat substitut? Nej... Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0