Psykos

Allltså vad är det för värld vi lever i? Bara genom att checka in på aftonbladet och läsa om Caroline-fallet och nu denna skåning som förmodligen dödat sin egen mamma.
Jag var en sån där som aningens försvarade att "det var bättre förr" innan (då syftar jag på att jag tror att långt bak i tiden var det inte lika mycket mordrelaterade händelser. Dock kan jag absolut ha fel om detta) men jag tror verkligen att det är mera våld nuförtiden. Lyssna på denna Toni (51åringen) som nu dödade Caroline, liksom hela historian är... absurb. Eller?
Känns så jävla werid allting. Jag har sett mycket i mina snart 22 år, och vet att människor kan vara jävligt hemska och fruktanstvärda men liksom finns det inget jävla stopp på deras galenskap? Jag vet inte ens hur jag ska yttra mig i ord för att förklara min känsla för sådant här. Och detta är då "bara" ett exempel.

Ikväll ska jag kolla på Efterlyst om det hela med Carolinefallet. Fast egentligen borde jag kolla på premiären av Leila på landet på tv+ istället för det vore då banne mig mycket mera trevligare.

Inser ni vilka fucking psykos som går runt här i samhällena?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0