torsdag

Har precis haft prov i entreprenörskap... gick nog rätt bra, men svarade inget alls på denna frågan när vi skulle förstå och räkna ut en budgetanalys. (Det är den jävla matten igen, den hauntar mig förevigt alltså!)

Idag är en väldigt intressant dag! Nämligen att det blev beslutat att både Fritzl och Tony Aldén får livstid! Vilket är så jävla bra, fast dock tycker jag ändå att de kommer lätt undan, man skulle önska att de fick torteras och lida själva, så som de gjort mot sina offer.
Bara att se Josef Fritzl gör att man känner sånt äckel och hat mot detta monster!

Nu ska jag bege mig till stan, måste handla brocolli, är jättehungrig.
Ikväll blir det Skåneland! =)
(Och Peter har varit hemma hos mig och lämnat en bunte med dikter som han skrivit, vilket ska bli roligt att läsa. Känns speciellt liksom.)

Ha det gott allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0