för mycket tissel, tassel...tissel, tassel...snack

Veckorna går alldeles för snabbt (Och än är våren inte riktigt här) veckodagarna pluggas iväg och helgerna... försvinner dom också. Kom hem till Skåneland i torsdags, fredags var det lite småfest hos mig. (Jörgen, Emma, Dane, Milton och jag) och sen drog de och jag drog till Qbar, där det hände inget alls så då drog jag hem istället.
Lördags satt jag nere hos Limbo och drack lite grann och kvällen slutade bara hemma med en människa från forna tider som betydde mycket, lämnade spår i hjärta och själen, som han vet, men inte förtjänar att veta.
Söndag drog jag mig upp runt 10 tiden, och slöade lite, runt 11 tiden kom Milton och hela dagen ägnades åt att tragga igenom 5-6 st filmer, om inte flera och käkade chips&dipp.
 Vi är båda två oxar och det kändes precis som vi alltid känt varandra och vi snackade nog om allting. Runt 2 på natten gick han och måndag för mig var en ledig dag så jag drog upp till Halmstad runt eftermiddagen.
Igår traggade jag tatueringar med en jävligt trevlig kille i min klass, idag var vi halvklass så ingen lektion så dagen har varit jävligt lugn.
Imorgon åker jag till Göteborg.
Arbetsintervju och träffa brorsan&kajsa.
Jag gillar ju Götet.

Sitter nu och lyssnar på Peps. Onsdags kvällar är fucked up för det är bara mög på dumburken då.
Men attans va bra den rätte för rosing (Nu när hon dumpade den där Niklas så ska jag fan ta han. Så snygg. Plus att han påminner om en kille jag känner som har varit intesingel sålänge jag vet...) och så Desperate Housewifes Faaaaaan va jag blev fuckup, fan va jag hatar han, att skylla på Porter! Jävla psykoloser !!!

BTW. va fan är detta med att sluta visa Melrose Place bara för att visa Tyra Banks Show istället????? Hallå TV3, listen up , fan va kassa ni är.
Har inte Tyra BANKs tillräckligt?
Alltså.... suuuuug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0