young babes, time 2 open your eyes... eh, maybe?

Lite skumt är det, jag har haft några tjejkompisar och två riktigt bra. Men nu är det såhär att det är så jävla inne att när man närmar sig 23-25 så är det så jävla inne att skaffa barn när man är brud. Så jävla fel. Fattar ni hur många historier jag hört om brudar som just skaffar barn för att slippa jobba, få cash av själva systemet..., etc, etc...
funkar inte jag, men visst vissa kanske får så jävla mycket moderskänslor när dom är runt den åldern, men I just dont get it,
?????
Har jag kommit upp i åldern där en babyboom är själva grejen runt om mig? Men jag vill liksom inte hänga på den.
Jag försöker fixa mitt hjärta med denna jag älskar , och jag fattar inte all denna stress.

Jag stör mig också jävligt mycket på detta med hur många unga brudar som har gjort aborter. Och trust me, många har gjort många
då tänker jag; Är de så jävla korkade?
Hallå, jag är snart 22 och har ALDRIG ENS VARIT I NÄRHETEN av abort...
Det är väl inte för intet man tar hand om sig? Och liksom är rädd om sig?
Jag tänker inte göra en abort, för jag tänker helt enkelt inte sätta mig i sitsen.
Hur svårt kan det vara??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0