jag - en nojig jäkel

SHIT va jag hatar dolt nummer/ hemligt nummer när det rings sådana på min mobil. Jag hatar det och jag fattar egentligen inte vad nojan bakom det just är, men jag undviker liksom att svara på sådana och sen går jag runt resten av hela dagen och är nojig vem eller vad det var som ringde , dessto värre är det om det har ringt flertal gånger på dagen. Nu idag, har det ringts två dolt nummer och nu hade jag nästan önskat att personen talade in i min röstbrevlåda (som jag annars bara tycker är jobbigt när personen talar in) Men okey, om det rings igen idag så ska jag svara.... Åtminstonde försöka.
Faaaaaan jag hatar dolda nummer =( =( =( *Hjälp*!
Och tänk om det liksom är värsta viktiga samtalet?

Idag vaknade jag lite lahom utvilad, fick sms av min pappa, jag har nämligen namsdag idag =) Och sen begav jag mig upp, har ätit massa vindruvor, och pluggat, dags för sista provet denna termin, imorgon, eller nej, fan det stämmer inte, har ju tisdag också. Nåja, men nästan. Vilket känns bra.
Så idag får solen lysa där ute och vara underbar väder ändå, för jag kan helt enkelt inte lägga mig och lapa sol när det är att lägga all energi på pluggandet idag som gäller.

Grjen var att igår kväll ringde det också ett dolt nummer. Då kanske det mest är någon kompis eller så? Inte något "farligt farligt" samtal?
Dooh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0