luften är full av knark

Nojan jag skrev om igår, visade sig att inte vara något att vara nojig över. Det var han som arbetar med ansökningar på utbildningen jag sökt in på till hösten, som ville prata om att jag måste fixa min adress till Hässleholms kommun istället för Halmstad, som det var helt lugnan, det blev ett besök till skatteverket bara.
Nåja. Och utöver det så spenderade jag mest kvällen framför boken och evigt pluggande.
Imorse var det dags för provet, jag satt i två timmar och 20 min... svarade förmodligen rätt så bra svar på alla frågorna, utom tre stycken som jag fett fattade noll av, nåja man får vara nöjd ändå.
Nu om tjugo minuter ska vi ut på excursion till Grötvik med min klass. Kan säkert bli trevligt, värsta goa vädret ju =)

By the way, hittade två flummiga nyheter....

http://www.metro.se/2009/05/14/841/spanska-luften-ar-full-av-knark/

och http://www.metro.se/2009/05/14/90560/behan-raknar-ner-till-brollopsnatten/
Varför är jag INTE förvånad över att det är Japan???

Shiit, måste kila nu, önskar er en trevlig torsdag, ikväll drar jag till Hässleholm så hör av er om ni vill partaja i det fina vädret!!!
Kram Kraaaam!

By the way-nr2; igår köpte jag en ny cool väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0