nu börjar beverly hills & här sitter jag & skriver om mina axlar

I helgen , på något konstigt sätt, diskutterade vi ang något och sen kom vi iaf in på mina axlar och jag har typ alltid fått höra att jag är väldigt bredaxlad, och liksom det rör mig inte i ryggen så att säga, men va fan är det något att liksom nojja på eller? Jag tycker nog snarare det är aningens whatever, eller kanske lite sådär fint, precis som jag så gör mina axlar samma sak: tar plats! =) =) =)
Nåja, men sen kollade jag det nyss & jag har liksom 102 cm omkrets på mina axlar, känner mig som VÄRSTA TERMINATORN!!!!
Alltså döcoolt ^^
Slå det om ni kan.

Nu ska jag snart fixa go lax& sallad. Yummi! Jag kan vara en mästerkock, dock väldans ensidig. Men antar att det inte är för mina färdigheter i köket som man tycker om mig. Då hade jag nog helt enkelt inte kunnat vara omtyckt. Måste jobba på detta, jag ska ju för fan ha man&barn. Då ska man kunna baka, laga mat och vad jag har fattat så gills inte chips med dipp, mickroköttbullar och nudlar då.
"Honey, I´m a bad housewife!"
Nåja, tur jag är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0