sug röv el ngt

Den "anonym" som svarade på mitt inlägg ska jag både tacka&poängtera att visst, jag har dock under x-antal tid haft magsår, men skall det inte finnas en annan orsak också till detta? Det är det som skrämmer mig. Men du, "anonym" tack för tipset iaf ! =) Jag är bara orolig&nojjig som en grek att det ska vara något mera/annat. Men jag menar verkligen tack för att du svarade.

Idag började med att jag låg & sov gött som fan, som en grek, i bingen, men vaknade av min hemska underbara ringsignal (sällskapsresan, vem don´t like it liksom?)  det va Affe som ringde å va traggeröv & sen drog jag mig upp, kl va ju nästan 10, så då va det ju ändå dax för nyheterna. Käkade lite jordgubbar & slängde mig själv i duschen & tänkte "jag är ju solbränd i ansiktet så varför inte skippa foundation" så så tänkte jag & så blev det & mascara på och sen helt enkelt skrek hela soffan efter mig & då fick jag ligga och vila mig en stund, ansåg ju jag.
och sen begav det sig till skolan i regn (deppade över var fan sommaren tagit vägen) jo jag fixade lite clothes under tiden (innan jag drog iväg alltså)

ja efter detta dog hela min jävla cpskit text så nu missade ni allt faaaaaaaaaaaan

allt annat va vettigt o viktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0