edie brickell saves a lot of nights

vände om till edie brickell - underbar.

blir ibland allmänt trött på mig själv. vill inte bara vara ngn beigejävla tråkig jävel, nu har jag aldrig fått höra att jag är det dock - men jag önskar att jag inte endast va någon som levde här och ville så jävla mycket utan att jag också ansträngde mig mycket mera. jag har tillexempel enda sen långt innan man valde gymnasieval (vilket är relativt länge sen) viljat vara konstnärlig av mig. mina underbara vänner målade, skulptulerade och var vackra och underbara.
jag begav mig till Linnéskolan på gymnasiet och snacket om den skolan va att man va så "jävla fin i kanten " - just för att man gick där. Jag trivdes på ett sätt jävligt bra där - på ett sätt inte.
Jag tror jag sitter i ngt sådant nu i mitt liv, fan jag är 22, - men ändå - vad man ska göra resten av livet?
Dra till spanien, england, - hela världen finns ju. och just det ska jag göra mitt liv.
jag ska inte bli ngn som bara skaffar barn för att slippa jobba och istället bara leva sitt liv på att suga kuk av sin man för att få pengar.
Nä - jag ska leva mitt liv och the world is mine.

efter slutet av juni så drar jag.

men jag önskar jag vore konstnärlig. inte endast privata tänkord på flertal A4-sidor som ingen ändå får läsa.

utveckling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0