hallon = antidoxidant + alkohol?

28 de maj 2010 är dat dax!!! Sex and the city tvåan!! Fett mycket jag längtar!

Nåja, idag begav jag mig upp ur sängen runt halv sju, kollade på vakna med the voice som är helt sjukt bra (därför jag ibland kom försent till skolan när jag plugga i Halmstad....) och hade kramppanikont i magen men cyklade till skolan och började med Livsmedelshygien idag kl 8 och rast vid 10, hem en sväng, fortfarande jävligt ont i min jävla mage, tog egazil (min magmedicin) och sen tillbaka till skolan för Näringslära lektionen, och idag skulle tydligen våran ena lärare på möte som är två gånger per termin, så vi hade egentid från kl 13 idag.  Men eftersom jag hade så jävla ont, så begav jag mig faktiskt hemåt, inom Kvantum en sväng och handlade fläderblomssaft, och tvättmedel och sådant. Och sen hem, har åter igen gått igenom garderoben, eller garderoberna och hyllor, lådor, - jag har så jävla mycket kläder!!! Men bestämde mig för att helt sonika att tänka att de jag inte använt på länge bara hutta ner de i stora svarta sopsäckar och leverera ner till Pingstkyrkan. (Jag har väldigt mycket plagg jag inte ens använt ens 3 gånger som bara hänger och tar plats!!!) Efter det tog jag itu med att grovstäda mitt kök, eller ja, inte för jag har skitit där utan mest för att damma alla kokböcker jag fått sen jag började på Hotell och restaurang-linjen, - genom åren. Så nu ligger det ungefär ett 30 tal kokböcker på mitt köksgolv som jag ska glutta igenom imorgon.

Men ikväll, nu, sitter jag och lirar go 90tals musik. typ Aqua. (Läste att de ska göra comeback.... wow, nice) och samtidigt dricker jag lite baccardi razberry tillsammans med coca cola, för jag pallade inte gå ner till Q8 (som ligger precis nedanför mig) och handla sprite zero.

Imorgon är det ingen lektion, men jag ska plugga, ska ha prov på torsdag och även på måndag, men det på måndag ska pluggas inför hela helgen, så noll party 4 me alltså.

Cheers honeys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0