i huvudet på Milefalk

* Faaaan va jag är sugen på konsert - big ones snackar vi då!

( I och för sig så kommer sweden rock biljetterna tydligen släppas aningens tidigare , och oh oh oh jag ska ha. Jag lider ju just av "ha-begär" iaf när det gäller Sweden Rock & allt annat jag vill ha.

* Jo, och så har det ju blivit , - vilket jag inte viljat erkänna - men dock - nu läser jag ju Livsmedelshygien och för massa år sen (när jag var typ 11 till 14/15 år) så hade jag extrema tvångstankar på att tvätta händerna och livrädd för bakterier. Sen blev jag liksom frisk (ja, det heter faktiskt så) men nu är jag fan där igen. Pga detta vi snackar om i skolan? Nu tvättas händerna frenetiskt och torkas, smörjs in och sen rör jag något och sen måste jag tvätta händerna igen, - och torrheten på händerna ger mig klåda.     Varför kan jag aldrig vara normal? (Vill inte hamna i det panikfyllda-ångest-hysterin EN gång till, det räckte med de åren)

 Dricker razberry med fläderblomssaft, lyssnar på gammal punk. Vill skicka ett kärlekssms men analyserar 2 much för att göra det. (BTW, vet ni hur jävla massa mikrobakterier det finns på en mobil?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0