you got me twisted

Alldeles för mycket, mycket. Hänger inte riktigt med på detta hur man egentligen kan såra den man säger sig tycka så mycket om?

Och igår förmiddag, kom mamma upp. Jag grät som ett litet barn i min mammas varma famn, denna värld är så hemsk, människor skadar - jag skakar.

Efter ca två timmar i min trygga mammas famn & två hushållsrullar senare och x-antal spelade Thåström låtar så begav sig mamma, för de skulle iväg på semester en vecka nu. Jag slängde in mig i duschen, också ett bra ställe att skölja över sina tårar, spelade mera musik som inte precis framkallar glädje. Sminkade mig samtidigt som tårarna föll, och fixade sen kläder & gick ner och träffade Mats och vi begav oss till hans garage och traggade där ett tag och sen hem till mig några timmar.
Sen begav sig Mats hem och Stridh kom upp, vi drack lite och hade roligt&trevligt, sen somnade vi tillsammans.
Idag har det pluggats för imorgon är det prov i Livsmedelskunskap.


det är nästan så jag kan citera en fucking jävla backstreet boys låt & jag som alltid hatat dom och aldrig lyssnar på dom för de är så extremt pinsamma. men ändå, - Quit playing games (with my heart)
Undrar om du någonsin kommer fatta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0