båstad - my second town

Hallåja.
Min chef tyckte vädret va kasst idag så han drog till Danmark, så på jobbet idag va det jag, Iza, Linnh, Jacob och så va Jaow där också.
Höstfik:eri, med oboy (+....) och snicksnackeri. . . .
Mums. Varmt i magen.
Och maltdryck,...
Jag och Linnh åkte med Jaow hemåt, så de dumpa av mig här hemma.(skulle egentligen med Linnh till Båstad och ugång ikväll, men nää.. kände helt enkelt inför för utgång) Traggade med Vidas typ två sekunder och sen åt en chokladmuffins och sen skulle några brudar komma och han skulle dra på partaj, så nu sitter jag här, - jäst efter en chokladmuffins och med en öl i näven och nyss snackat lovetalk with my sweetie.

Jo, visst begav jag mig till Båstad idag. Handla dricka till mig och Linnh. Party på fredag. Fint väder också =) Åt en vaniljmunk till frukost och drack cola. Never talk shit about my diet. resten av tiden gled jag runt som vanligt i staden-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0